Tidsfördriiiiiv

SENASTE:
Dryck?: Festis

Telefonsamtalet?: Papi
Smset?: "Tung due ;)"
Gången du grät?: Nångång förra veckan..
Sång du lyssnade på?: Odödlig kärlek

 HAR DU NÅGONSIN:

Brutit av en penna?: Haha ja.. Jag och Elza satt typ en hel lektion och slog söder pennor
Förlorat någon som betydde mycket?: Aaa fyfan :(
Haft ett seriöst förhållande?: Japp, fast bara 1
Har du varit otrogen?: Nepp

Varit kär?: Jaaaa!

Varit deprimerad?: Inte deprimerad precis

Varit så trött att du somnat sittandes?: Ja faktiskt .. 
Kysst en främling?: Asso inte en "främling" visste vem han var men kände inte
Tappat glasögon eller linser?: Nej
Haft sex på första dejten?: Jaaa all the time brushan
Krossat någons hjärta?: Säkert
Har du blivit arresterad?: Haha nej typ inte
Dissat någon?: Aaa hahah

  DINA TRE:

Favoritfärger?: Vit, svart, grå och blå
Favoritplagg?: Ljusblåa jeans med min björntröja
Favoritämnen?: Håltimme brä

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän?: Jaa
Fått ditt hjärta krossat?: Aa som fan
Skrattat så att du har börjat gråta?: Ja herregud haha
Träffat någon som förändrat ditt liv?: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner?: Ja shit haha
Fått reda på att någon har snackat skit om dig?: Ja
Pussat en kompis?: Alltid haha

BLANDAT:
Hur många barn vill du ha?: 0!!!
Har du några husdjur?: Nee
Vill du ändra ditt namn?: Bryr mig inte 
Vad gjorde du under din förra födelsedag?: Inte ett skit, va på landet typ haha 

Vilken tid vaknade du idag?: 9 typ
Vad gjorde du igår runt midnatt?: Låg i sängen och kikade
Någonting som du längtar till?: Sommar2013 & åka till mitt hus i Thailand
Senaste gången du träffade din pappa?: Typ 15 minuter sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv?: Jag vill ändra skitmycket, kan inte välja en sak
Vad lyssnar du på just nu?: Naaada
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens?: Haha nej faktiskt inte
Vad gör dig irriterad just nu?: Din mamma
Vad är ditt namn?: Klara Izabella Sandholm
Singel/upptagen?: Fkn singel
Kille eller tjej?: Tjej
Hårfärg?: Ljusbrunt
Långt eller kort?: Kort .. -.-

Längd?: 168 typ

Vad gillar du gällande dig själv?: Vet inte
Piercings?: No
Tatueringar?: No
Höger eller vänster?: Höger 

DIN FÖRSTA:
Operation?: Har aldrig opererat mig
Piercing?: Men nej haha
Tatuering?: Nej
Bästa vän?: Elzaaaa
Sporten du spelade?: Fotboll förrförra helgen..
Husdjur?: En fisk..
Vaccination du minns?: Ingen aning
Konsert?: Jag vet inte, det va längesen
Förälskelse?: Hugo hahahaha
Alkohol du drack?: Vin :$  

JUST NU:

Äter du?: Nej

Dricker du?: Nej
Är du på väg att?: Pluggaa
Lyssnar du på?: Inget haha?
Väntar du på?: Att nån ska komma hem med godis till mig..

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn?: Nej
Vill du gifta dig?: Nej
Karriär i åtanke?: Nej. Aaa vad jag gillar att säga nej

 VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon?: Båda
Kramar eller pussar?: Båda, beror på vilket humör jag är på
Kortare eller längre?: Längre
Romantisk eller spontan?: Lite av varje hihohu
Snygg mage eller snygga armar?: MAGE
Tatueringar eller piercingar?: Vet inte, tatuering tror jag
Känslig eller inte?: Båda, inte fööör känslig alltså
Ragg eller förhållande?: Förhållande

TROR DU PÅ:
Dig själv?: Va?
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Himlen?: Vet inte haha
Tomten?: Aa duvet
Att kyssas på första dejten?: Ja vrf inte

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång?: Ja.. i 2an hahaaha :(
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Nej
Vad kan du verkligen inte leva utan?: Elza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0